Продавець ООО ПКП «Газсельстрой ЛТД» розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
15 відгуків
Производственно Коммерческое Предприятие «ГАЗСЕЛЬСТРОЙ ЛТД»

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ. ПРЯМОТОЧНІ КЛАПАНИ РОЗБІРНОЇ КОНСТРУКЦІЇ ТИПІВ ПІК І ПІК-А, ПІК-АМ, ГТИК-Б

  • В наявності

Ціну уточнюйте

Компанія тимчасово не приймає замовлення

  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ. ПРЯМОТОЧНІ КЛАПАНИ РОЗБІРНОЇ КОНСТРУКЦІЇ ТИПІВ ПІК І ПІК-А, ПІК-АМ, ГТИК-Б
ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ. ПРЯМОТОЧНІ КЛАПАНИ РОЗБІРНОЇ КОНСТРУКЦІЇ ТИПІВ ПІК І ПІК-А, ПІК-АМ, ГТИК-БВ наявності
Ціну уточнюйте

Опис

 

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ. ПРЯМОТОЧНІ КЛАПАНИ РОЗБІРНОЇ КОНСТРУКЦІЇ ТИПІВ ПІК І ПІК-А, ПІК-АМ, ГТИК-Б

Ця інструкція є керівним матеріалом для підприємств, що експлуатують самодіючі прямоточні клапани розбірної конструкції типів ПІК, ПІК-А, ПІК-АМ, ГТИК-Б на повітряних і газових компресорів з числом обертів до 750 в хвилину при різниці тисків на клапан, в залежності від посадочного діаметру, до 4,0 МПа (40 кгс/см 2), для ПІК-Б з числом обертів до 1000 в хвилину.

Прямоточні клапани не рекомендується застосовувати в компресорах, що стискають забруднені гази.

Прямоточні клапани, сідла, обмежувачі і бічні плити яких виготовлені з алюмінієвого сплаву, не рекомендується застосовувати в компресорах, що стискають повітря, що піддаються лужної промиванні. Приклад умовного позначення клапана: ПІК 125-0,4-прямоточний індивідуальний круглий з посадковим діаметром 125 мм для максимальної різниці тисків на клапан 0,4 МПа (4 кгс/см 2).

На кожному підприємстві повинен бути запроваджений облік експлуатації прямоточних клапанів.

1. ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ.

Прямоточні клапани виготовляються чотирьох модифікацій: ПІК - прямоточні індивідуальні круглі і ПІК-А - прямоточні індивідуальні круглі з зубчатими пластинами, ПІК-АМ-прямоточні індивідуальні круглі з газовим демпфером. Усмоктувальні клапани потрібно встановлювати в гніздо циліндра стороною виходу газу А (див. рис.), замаркированной буквою < В > , на якій можлива наявність штифтів з кутом між ними 60 град., зверненої в порожнину циліндра; нагнітальні -стороною входу газу Б, замаркированной буквою < Н > , на якій можлива наявність штифтів з кутом між ними 30 град., зверненої в порожнину циліндра. ПІК-Б - прямоточні індивідуальні круглі зниженою висоти, призначені для швидкохідних компресорів. Клапани зібрані з однотипних елементів, що складаються з сідла 1 і примикає до нього пружної пластини 2. Елементи, що утворюють прямоточний клапан, скріплюються з двох сторін кільцями кріплення 3, які фіксуються планками 4. При всмоктуванні або нагнітанні, газ, проходячи по проточним каналах сідла, віджимає язичок пластини в нішу на звороті сідла. По закінченні процесу всмоктування або нагнітання язичок пластини повертається у вихідне положення і тиском газу притискається до сідла. Клапани ПІК, ПІК-А і ПІК-АМ взаємозамінні. Перед установкою клапана на компресор необхідно його розконсервувати, промити в уайт-спирите або іншому органічному розчиннику і просушити стисненим повітрям. УВАГА! Протягом перших двадцяти чотирьох годин роботи клапанів типу П може спостерігатися зниження продуктивності компресора в порівнянні з вказаною в паспорті і незначне підвищення температури газу на нагнітанні і всмоктуванні через втрати клапаном щільності в процесі його зберігання та транспортування. Допускається зниження щільності на 25% проти величини, зазначеної в додатку 1. Це не є дефектом клапана, і в процесі роботи під навантаженням щільність клапана швидко відновлюється.

2. ВКАЗІВКА ЗАХОДІВ БЕЗПЕКИ.

Вимоги по техніці безпеки викладені в інструкції з експлуатації компресорів. Спеціальних вимог по техніці безпеки при транспортуванні, зберігання та експлуатації прямоточних клапанів не є.

3. ПОРЯДОК УСТАНОВКИ.

Кожен прямоточний клапан можна встановлювати як всмоктуючий або нагнітальний, тому необхідно ретельно стежити за їх правильною установкою в гнізді циліндра. Клапан в гнізді встановлюється на прокладку з пароніту, товщиною 1,5 - ...2 мм і притискається ліхтарем по всій поверхні опорного бурту. Притиснення в декількох точках опорного бурту не допускається. При установці прямоточних клапанів на компресорах, раніше оснащених кільцевими або дисковим клапанами, іноді необхідно використовувати проставочные кільця, а також розточити або підрізати притискної ліхтар. Додаткова обточування клапанів категорично заборонена.

4. ВИПРОБУВАННЯ НА ЩІЛЬНІСТЬ.

Щільність прямоточних клапанів слід перевіряти за допомогою спеціального пристосування (додаток 1) у вигляді ємності об'ємом 64 л у наступному порядку. Випробовуваний клапан 1 встановити на пристосування так, щоб потік повітря з ємності був протилежний нормальному потоку через клапан (стороною виходу газу в ємність). Заповнити ємність повітрям, відкриваючи регулювальний вентиль 2, до тиску 0,6 МПа (6 кгс/см2). Тиск контролювати по манометру 3. Закрити регулювальний вентиль. Тиск в ємності внаслідок витоків через нещільність клапана починає падати. Увімкнути секундомір, коли тиск в ємності впаде до 0,4 МПа (4 кгс/см), і вимкнути його, коли тиск в ємності впаде до 0,2 МПа (2 кгс/см). Клапан вважається придатним, якщо час падіння тиску з 0,4 до 0,2 МПа буде не нижче приведеного в додатку 1.

Примітка: Щільність клапанів, призначених для гелієвих і водневих компресорів, повинна бути в 2 рази більше, ніж зазначено в додатку 1.

5. РЕГУЛЮВАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ.

Для регулювання продуктивності компресорів, оснащених прямоточними клапанами, прийнятні всі відомі способи, за винятком віджиму пластини всмоктувальних клапанів. При необхідності застосування останнього способу на всмоктуванні першої та наступних ступенів потрібно встановити клапани інших конструкцій, наприклад, кільцевих, дискових і т. д.

6. ПЕРЕВІРКА ТЕХНІЧНОГО СТАНУ. РОЗБИРАННЯ І ЗБІРКА.

Клапани підлягають перевірці через кожні 2000 годин роботи. Для цього слід витягти клапан з гнізда з допомогою двох рим-болтів, ввинчиваемых до упору в різьбові отвори (див. таблицю) на торцевій поверхні клапана. Категорично забороняється витягувати клапан шляхом ударів з боку робочій порожнині циліндра. Посадковий діаметр клапана, мм 70...85 100...180 200...320 Діаметр різьбового отвору під рим-болт М6 М8 М12 Для промивання клапана або його деталей застосовувати уайт-спірит або інший органічний розчинник. Якщо після огляду клапана не виявлена поломка пластин, перевірити його на щільність. Розбиранні підлягають клапани, у яких при перевірці виявлено поломка пластин, які не забезпечують нормальну роботу компресора. Клапани розбирати в такій послідовності: стягнути клапан хомутом по зовнішньому діаметру (додаток 2), відігнути стопорні планки, зняти кільця кріплення демонтировочным ключем (додаток 3), розвести хомут, роз'єднати деталі клапана. Промити деталі в уайт-спирите (чищення деталей гострим інструментом категорично забороняється) і просушити їх стисненим повітрям. Переконатися у відсутності пошкоджень (тріщин, забоїн і т. д.) на деталях клапана, особливо на ущільнювальних поверхнях. Складання клапанів виробляти на кільцевій плиті для клапанів з посадочними діаметрами від 70 до 180 мм (див. додаток 4) і для клапанів з посадочними діаметрами від 200 до 320 мм в такій послідовності:

Собрать пакет. Фиксировать детали относительно друг друга с помощью технологических пазов в деталях клапана, куда входит направляющая планка плиты. Пластины устанавливать вогнутостью (желобчатостью) в сторону входных клапанов примыкающего седла. Обтянуть пакет кольцевым хомутом по наружному диаметру. Проследить за тем, чтобы язычки пластин свободно отгибались в нишу соседнего седла. Защемление язычков не допускается. Заложить новые стопорные планки, насадить кольца крепления и загнуть стопорные планки. Насадку колец крепления производить с помощью любого механического средства, обеспечивающего равномерную, без перекосов посадку кольца. Стопорные планки могут быть использованы только один раз и после отгибания не должны выступать за наружный диаметр колец крепления. Кольца крепления не должны выступать за торцевые поверхности клапана. После сборки клапан необходимо промыть, продуть сжатым воздухом и проверить на плотность. После переборки клапана допускается снижение плотности на 10%.

7. ПРАВИЛА ХРАНЕНИЯ. ТРАНСПОРТИРОВКИ.

Зберігати клапани слід у закритих приміщеннях або на майданчиках, захищених від атмосферних опадів. Транспортувати тільки в щільних ящиках, викладених вологонепроникною папером.

Інформація для замовлення

  • Ціна: Ціну уточнюйте