Компресор Запчастин 2ГМ4-24/9
Компресор 2 ГМ4-24/9
збільшити
Компресор 2 ГМ4-24/9 стаціонарний газовий, призначений для створення надлишкового тиску та подавання стисненого газу (вотора) як джерела енергії для інших процесів і застосовуються в різних галузях промисловості.
Умовне позначення компресора 2ГМ4-24/9
2 — кількість рядів у базі;
Г — для стиснення газу (водоріда);
М-пропітна база;
4 — поршневе зусилля бази, тс;
24 — продуктивність за умов всмоктування, м3/хв;
9 — абсолютний кінцевий тиск газу, кгс/см2;
(С) — без змащення циліндрів і ущільнювальних пристроїв штоків
Опис компресора 2 ГМ4-24/9
До складу компресорного встановлення входять: компресор, газоохолодники, системи охолодження, автоматичне керування й захисту. Компресор стаціонарний, поршневий, двоступеневий, опозитний, з водяним охолодженням, зі змазкою (2ГМ4-24/9) і без мастила (2ГМ4-24/9С) циліндрів і сальників. Компресор містить такі основні вузли: базу, циліндри, електродвигун. База складається з уніфікованих вузлів кривошипно-шитуваного механізму (коленчастого вала, шатуна, крейцкопфа), рами, блока змащування механізму руху та лубрикатора (в 2ГМ4-24/9). Рама чавунна лита, коробчастої форми, з внутрішніми ребрами посилення. У верхній частині рами передбачені кришки, що щільно закриваються, люки, що забезпечують доступ до деталей механізму руху. Нижня частина рами слугує резервуаром для олії. Для кріплення циліндрів компресора до рами є спеціальні приливи. В отворах поперечних ребер рами встановлені крейцкопфові чавунні гільзи, що слугують напрямними для крейцкопфів. Колінчастий вал сталевий штампований, з кривошипами для встановлення шатунів, спирається на роликові підшипники. На одному його кінці встановлений ротор електродвигуна, а в закріпленому на торці валу фланці зроблений квадратний отвір для провертання вала компресора за допомогою ручки перед запуском. На іншому кінці вала кріпиться шестерня для передавання обертання валу оливного насоса блока змащення. Крейцкопфи чавунні або алюмінієві литі або штамповані, виготовляються заодно з повзунками. З шатунами крейцкопф з'єднується за допомогою пальців, які виготовляються зі сталі та під час складання запресовуються в крейцкопф. Шатуни сталеві, штамповані, двотаврового перерізу. Шатун має кривошипну головку з від'ємною кришкою та нерознімну крейцкопфну головку. Рознімні вкладки кривошипної головки — з антифрикційним шаром з алюмінієвого сплаву. Кришка кривошипної головки шатуна з'єднується зі стрижнем шатуна двома болтами та гайками. Компресор має циліндри подвійної дії різного діаметра. Всмоктувальний і нагнітальний клапани закріплюються в гніздах натискною склянкою й упорними болтами або натискними шпильками з гайками. Усі ущільнення досягаються застосуванням паронітових прокладок.
Поршні дискові, подвійної дії з чавуну, алюмінію або сталі. Поршневі кільця чавунні. У компресорах без змащення циліндрів застосовуються кільця із самозмащуваних композиційних матеріалів. Привод здійснюється від двошвидкісного асинхронного електродвигуна, вбудованого в раму компресора. Мастило компресорів 2ГМ4-24/9 здійснюється двома незалежними системами: низького тиску для подавання оливи до механізму бази та високого тиску для подавання оливи в циліндр. У системі змащення низького тиску олива заливається в нижню частину рами через люкову кришку. Звідси через сітчастий фільтр грубого очищення шестеринним насосом подається в блок мастила й далі у внутрішній канал колінчастого вала, який має підводи оливи на робочу поверхню кривошипних ший і до шатунів. У системі змащення високого тиску олива заливається в лубрикатор, звідки плунжерним насосом подається до циліндрів і рівномірно розподіляється по поверхнях тертя. Для змащення механізму руху можуть застосовуватися олії марок І-50А (ГОСТ 20799-75), МС-20 (ГОСТ 21743-76), К3-10 (ТУ 38.401479-84), ІГП-49 (ТУ 38.101413-90); для циліндрів і ущільнювальних пристроїв — олія К-12 і К-19 (ГОСТ 1861-73), МС-20. У компресорах без змащення циліндрів система змащення високого тиску з подаванням оливи в циліндри й до ущільнювальних пристроїв не передбачена. На таких компресорах лубрикатори немає. Поршні цих компресорів мають опорні та розрізні (з двох половин) кільця із самозмащуваних матеріалів на основі фторопласту з різними наповнювачами. Для запобігання потраплянню оливи з рами в порожнину стиснення, кожен циліндр у компресорах без змащування циліндрів забезпечений ліхтарем, оливозувальним ущільнювальним пристроєм, оливовідбійником і кільцем, що оливозціджують.
Система охолодження компресорних установок водяна, незамнута, з регулювальним вентилем. Зтискний газ охолоджується в газоохолоджувачах. Газоохолодники циліндричні кожухові апарати типу «труба в трубі» з поздовжнім оребренням труб. Внутрішні труби здійснюються зі сплаву АМГ2 або сталі. Поряд із охолодженням зі стисненого газу видаляються олива та волога, для чого слугують вологомаслотувачі. У ступеневих низьких тисках вони поєднуються зі шкірчастими газоохолодниками, у східних східцях високого тиску розташовуються безпосередньо поруч від них. Олія та воду з вологомашарового виробу видаляють періодичним продуванням.
Система автоматики призначена для керування роботою, захисту та контролю параметрів. Вона складається з низки підсистем і в сукупності з електроприводом здійснює аварійне припинення роботи компресорного встановлення з зупинкою двигуна: у разі зниження тиску води в системі охолодження компресора; у разі падіння тиску оливи в циркуляційної системи змащення механізму руху; у разі відхилення тиску газу від допустих значень на лінії всмоктування; у разі підвищення тиску газу вище, ніж допустимий після кожного ступеня стиснення; у разі припинення продування повітрям корпусу електродвигуна; у разі КЗ і пошкоджень у системі електроприводу та керування; у разі підвищення тиску газу вище, ніж у корпусі компресора. Аварійне вимкнення електродвигуна компресорів супроводжується подаванням світлового та звукового сигналів. У системі автоматики газових компресорів передбачена дистанційна пневматична передача показань контрольованих параметрів на прилади релейної шафи. Відстань передавання вихідного сигналу на пневмотрасі не більш ніж 200 м. Системи автоматики компресорів відрізняються залежно від модифікації функціональними можливостями й елементною базою (релейною, мікроелектрононою, мікропроцесорною). Фундамент компресорного встановлення розробляється відповідно до конкретного місця розташування. Загальний вигляд, габаритні та установлювальні розміри компресорного встановлення представлений на рис.
Умови експлуатації компресора 2ГМ4-24/9
Кліматичне виконання за ГОСТ 15150-69-УХЛ4
Висота над рівнем моря, м, не більш ніж -1000
Активні правила експлуатації -ПУЕ, ПБ 09-297-99, ВП ТОВ-РЕ заводу-виробника
Нормативно-технічний документ на компресорну установку -ТУ 26-12-804-90
Допустима кількість рослинних і механічних домішок в охолоджувальній воді не більш ніж 40 мг/л, жорсткість води не більш ніж 7 мг-екв/л, наявність іонів хлору не більш ніж 1-1,5 г/л. Не допускається наявність у воді іонів міді, їдких калі та натра. Тиск води в системі охолодження не має перевищувати 0,25 МПа. За продуктивності 100% підтримується тиск 0,1-0,12 МПа, за 50% — 0,055-0,065 МПа. Періодичність заміни оливи — 3000 год.
Технічні характеристики
Компресор 2 ГМ4-24/9 | ||
---|---|---|
Зтискний газ | воздух | |
Частота обертання валу електродвигуна, об/хв | 750/375 | |
Об'ємна продуктивність, наведена до умов всмоктування, куб/м на хв. | 24/12 | |
Тиск атм. абс.: | Початкове | 1,01/1,04 |
Певна | 9 | |
Температура газу початкова град. З | -25:+35 | |
Потужність на валу компресора, кВт. | 122/60 | |
Витрата охолоджувальної води без кончевого за її температури на вході +25 град. С. (відч.) л./хв. | 55 | |
Витрата оливи на змащення циліндрів, г/год | 92 | |
Кількість оливи, що заливається в раму компресора, л | 100 | |
Маса компресора, кг | 3950 | |
Електродвигун | ||
Тип | А2КП85/24-8/16-УХЛ4 | |
Потужність, кВт | 160/75 | |
Напруга, В | 380 | |
Встановлення | ||
Маса встановлення в об'ємі постачання, кг | 5000 | |
Габаритні розміри встановлення, Д/Ш/В, мм | 2685/1675/2130 |
- Ціна: Ціну уточнюйте